Bereken premie voor uw auto
U heeft schade. Dat vinden wij erg vervelend voor u! Daarom doen wij er alles aan om uw schade zo goed en snel mogelijk af te handelen.
Kies hieronder wat voor schade u heeft.
Schade aan uw auto, motor of caravan wilt u vlot en goed afgehandeld hebben. Zodat u snel weer mobiel bent. U hoeft hiervoor alleen maar twee eenvoudige stappen te volgen. Of lees het overzichtelijke stappenplan dat uitlegt hoe het melden van een schade bij Bovemij in zijn werk gaat.
SchadeformulierAls u schade heeft gereden, kunt u deze melden via het Europees Schadeformulier (Download hier het Europees Schadeformulier) of via de mobiele website www.mobielschademelden.nl (niet voor caravan).
Wilt u meer weten over het invullen van het schadeformulier? Bekijk hier de speciale pagina over het invullen van het schadeformulier.
Verkeersrechtsbijstand
Heeft u de dekking verkeersrechtsbijstand en is de tegenpartij schuldig aan het ongeval? Dan kan u hier uw aanrijding melden. Er wordt binnen 24 uur contact met u opgenomen.
Meld uw schadeU kunt dit op de volgende manieren doen:
SchadeformulierDownload hier het schadeformulier en vul het zo volledig mogelijk in.
Rechtsbijstand
Een geschil melden kan ook hier. Er wordt binnen 24 uur contact met u opgenomen.
Meld uw schadeU kunt het ingevulde schadeformulier kostenloos opsturen naar:
Schade op reis
Als u direct hulp nodig heeft tijdens uw reis, dan kunt u gebruik maken van de hulpdienst ter plaatse. Deze staat 24 uur per dag voor u klaar.
Het telefoonnummer van deze alarmdienst is: 0031 (0)24-366 56 57.
Administratieve afhandeling in NederlandDe administratieve afhandeling van uw schade gebeurt na uw reis in Nederland. U kunt de schade die u op de doorlopende Reisverzekering wilt verhalen uitsluitend telefonisch aan ons doorgeven.
U kunt ons van maandag tot en met vrijdag bereiken tussen 08.00 – 18.00 uur op telefoonnummer 024-366 56 97.
Uw schade regelen wij in een aantal stappen. Wat kunt u van ons verwachten?
Lees meerHoe regelen wij uw schade?
Heeft u ruitschade en wilt u weten wat u kunt doen? U vindt alles terug op de speciale pagina.
RuitschadeHoe regelen wij uw schade?
Tussen 10.00- en 11.00 uur.
Is het een normale drukte.
Klik hier voor het overzicht
Lang wachten voordat wij u te woord staan is vervelend.
Daarom geven wij inzicht in de drukte op ons callcenter.
Ochtend, tussen
08.00- en 09.00 uur: rustig
09.00- en 10.00 uur: rustig
10.00- en 11.00 uur: normaal
11.00- en 12.00 uur: druk
Middag, tussen
12.00- en 13.00 uur: normaal
13.00- en 14.00 uur: normaal
14.00- en 15.00 uur: normaal
15.00- en 16.00 uur: druk
16.00- en 17.00 uur: druk
17.00- en 18.00 uur: rustig
Wij bellen u graag terug op het tijdstip dat u uitkomt
Bel mij terug
Met de autoverzekering heeft u geen gedoe bij schade: