Bereken premie voor uw auto
De openingstijden van de afdeling Service & Acceptatie Particulier zijn:
Telefoon: 024-366 56 97 (lokaal tarief, plus eventuele kosten van uw (mobiele) telefoon) Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 10.00 tot 15.00 uur
E-mail:
bovag.service@bovemij.nl
Post:
BOVAG Autoverzekering Postbus 7000 6503 GM Nijmegen
bovag@bovemij.nl
mijnVerzekeringsportaal:
Ga naar www.mijnverzekeringsportaal.nl en log in
Telefoon: 024-366 56 97 (lokaal tarief, plus eventuele kosten van uw (mobiele) telefoon) Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur.
bovag.schade@bovemij.nl
Mobiel schade melden:
(alleen bij autoschade)
www.mobielschademelden.nl
Lang wachten aan de telefoon is vervelend en bovendien lopen de kosten voor het telefoongebruik onnodig op. Wij staan u daarom graag te woord binnen 5 minuten. Als dat niet lukt omdat het bijvoorbeeld erg druk is, kunt u in het keuzemenu kiezen voor de optie om teruggebeld te worden. Wij nemen dan contact met u op.
U kunt ook via de website aangeven dat u door ons gebeld wilt worden. Maak hiervoor gebruik van de bel mij terug-functie.
BOVAG Verzekeringen worden uitgevoerd door N.V. Schadeverzekering-Maatschappij Bovemij, dat onderdeel is van de brancheorganisatie BOVAG. Kamer van Koophandel Handelsregister: 10019550 AFM-inschrijvingsnummer: 12000483
Wij bieden u graag de beste producten en service. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent. Daarvoor kunt u bij ons een klacht indienen. Heeft u een klacht? Laat het ons weten. Wij lossen het probleem dan graag met u op en kunnen onze dienstverlening verbeteren. Om klachten zorgvuldig te behandelen neemt BOVAG Verzekeringen iets meer tijd. Wij streven ernaar om klachten binnen 14 dagen af te handelen. Kijk voor meer informatie op de pagina klachtenprocedure.
Met de autoverzekering heeft u geen gedoe bij schade: